Aaron Aziz yang semakin hangat di pasaran

    Author: mykhalis Genre:
    Rating

    Abah Khalis merupakan peminat setia Seth Tan ni. Entah macamana, satu hari dia balik kerja dia tengok tv3 ada cerita Elina, terus dia jadi peminat setia. Tepat je pukul 7 remote mesti sudah berada di tangan abah.

    Sekarang drama Stanza Cinta pulak..tapi awal-awal dah sorokkan remote..hehe..tak sanggup nak berebut ngan abah sebab drama cinta cintun nie..Tapi Khalis perasan sekarang ni semakin glemer sungguh nama Aaron Aziz ni.. kiranya betulla cakap Rosham Nor..seandainya ada pengganti, dia pilih Aaron.

    Camne,, korang suka dia ni sebab memang bakatnya atau wajahnya.. Khalis tau,, bakat jugak yang penting..kalau tak, takkan dia boleh jadi abalong yang berjaya lagi ganasss




    5 Responses so far.

    1. Nik Thoha says:

      Saya pun minat aaron aziz ni..best tengok dia berlakon..hehe

    2. mykhalis says:

      awak sama cam abah saya..hehe

    3. aeryn says:

      muka aaron aziz sama ngan my ehem2 . hehe .

    4. ...encem + berbakat...suka kadang2 je kat dia nih...heheheeh

    Blogger templates

    Blogger news

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Blogroll