Pelancaran Album Ning Baizura.. Apa kaitan dengan bina badan

    Author: mykhalis Genre:
    Rating

    Khalis malas nak bacapun pasal album ni..sebab last-last download je..sian kat artis kita nie..Tapi bila di pelancaran Album Baru Ning Baizura ni, Khalis tengok dia bawak abang ketul-ketul.. boleh pulak ek? Faizal dulu tak boleh..tak sopan tak melayu.. tak islamik..

    Tapi apa nak dihairankan dengan undang2 artis.. Lelaki bukak baju kena banned..Pompuan bukak itu ini tak kena banned pulak.. Kena tukar menteri ni..Biar pompuan yang jaga..Bila pompuan jaga, dia taknak suami dia main mata ngan artis, dia mesti ketatkan peraturan pemakaian artis wanita.. tapi laki takpe tunjuk baju ketol-ketol..

    Nak baca lebih lanjut klik je kat www.budiey.com
    dalam 4 orang tu sorang je nampak ketul2..yang lain cam gemok je..wahahaha

    Join Segmen Bersama Khalis di Blogslucumenarik.blogspot.com

    5 Responses so far.

    1. hahaha,...tau xpe...kene tuka menteri ni...abg no 2 je yg nmpk ketol2...

    2. malaysia kucar kacir je undang2.

    3. Papa Mifz says:

      suko la tuh ning di keliling lelaki ketak2...4 lawan 1...

    4. nazira says:

      2 la pasal.. saya pun nampak cam sorang gak betul2 tought.. Yang lain sume gemok2.. haha

      Jom la kita ziarah mengziarah yer.. Bukan pe saje mengeratkan silaturrahim.. hu3..

      http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

    5. haha.. adoi la...erm...bdan ketak2 cam udang ketak tpi apsal nampak ada yg cam ke arah boroi aka gemok je?

    Blogger templates

    Blogger news

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Blogroll