Cover Cun :Mila Kunis..slurpp

    Author: mykhalis Genre:
    Rating


    Forgetting Sarah Marshall adalah filem pertama Khalis tengok Mila Kunis ni berlakon. Sweet gitu muka dia.Kalau tak silap,dia ni terkenal dalam siri 70's Show bersama suami Demi Moore Ashton Kutcher.. Selain brunette, Khalis suka wajah ala-ala hawaian dia..lagipun sebagai komedian,memang susah nak jumpa yang cun selain pelakon pelakon yang jadi isteri isteri dalam siri According to Jim..Everybody hate Raymond.. Gary unmarried.. Rules of Engagement(Khalis memang peminat setia rancangan-rancangan camni)


    Mila Kunis yang baru-baru telah menerima lamaran melalui youtube dari seorang Sarjan yang berkhidmat di Afghanistan. Lamaran itu ditayangkan oleh stesen tv Fox dan di atas galakan Justin Timberlake, sahabat Mila Kunis, dia bersetuju..Perghh..untung sarjan tue.

    It's a date: Mila has accepted a date to the Marina Corps Ball with Sgt. Scott Moore, who posted an invitation on YouTube

    Dan dalam majalah GQ, Mila Kunis memberikan post "geram" untuk kebanyakan lelaki..cis cis..Tapi bila Khalis tanya wife dia kenal tak Mila Kunis..dia tanya siapa??Khalis tak taula memang dia tak kenal atau dia jeles..hehe..adeh adehhh..awat rasa cubitan perit je nie..

    One Response so far.

    1. blh mnybbkan buta tu! haha

      entri baru bile bosan:
      http://theadorableme.blogspot.com/2011/07/jawapan2-dari-google-search.html

    Blogger templates

    Blogger news

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Blogroll