Jue Aziz separuh bogel?

    Author: mykhalis Genre:
    Rating

    suka tak suka tak?

    Wahh.. bila Khalis tulis tajuk je dah terasa cam wartawan pulak.. rasa macam keji dan jijik je sebab terpaksa mengoverkan tajuk.. yerla..nak jadikan cerita sensasi la katakan.. tak sensasi camne nak glemer blog yang berusia 3 jam ni kan?

    Siapa tak kenal Jue Aziz.. Khalis kenal dia dalam drama yang dia berlakon jadi anak Mustapa Kamal, dua dunia ke ape tajuknya.. memang terpedaya la..sama macam Khalis terpedaya Fasha Sandha.. sekarang Khalis suka cikgu zakiah..yang dia berlakon dalam Stanza Cintapun sopan lagi..hehe

    inilah Abu Ya nye kot..lakonan Faizal hussain

    Kembali pada tajuk..demi mendapatkan rezeki dan tak putus rezeki, Jue Aziz begitu daring sanggup berlakon babak berkemban dalam Filem Abu Ya..

    Camne?dapat sambutan ke agak2nya.. korang kan suka seksi2 nie.. betul tak?

    8 Responses so far.

    1. MFI says:

      cerita panas ni..

    2. 2 la...first dia belakon cite dua hati la bag khalis,hehehe.... tp mmg suka sgt dia wak2,mmg ayu hbs la....

    3. mykhalis says:

      @pt yrlaa..dengan fizz fairuz yg jadi jejaka sopan tu kan?lupe la pulak..wahaha

    4. inuffle says:

      Artis mcm gampang g dok dedah sana dedah sini..sapa yg kawen dgn dia mmg xde perasaan kot..

      Cepat Sebelum Habis!!!:
      HTC DESIRE, IPAD2 & CANON 550D KINI PERCUMA!!
      SHOW BERSAMA BAND INCUBUS YANG GEMPAK!!!

    5. ye kot..lupa lak hero dia...hehe

    6. SpaQue says:

      blom ckup daring..xpe leh cube lg..hehe


      Entri Ngetop 15 Minit Bersama Van Der Sar di KLCC

    7. Anonymous says:

      jue aziz cantik.. saya suka dia blakon..

    Blogger templates

    Blogger news

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Blogroll