Gambar Siti Nurhaliza di wataniah

    Author: mykhalis Genre:
    Rating

    Sememangnya wataniah dan Khalis takde kaitan langsung..Mungkin ada sikit je sebab adik ipar Khalis seorang askar wataniah..Tapi Khalis dan Siti Nurhaliza tidak dapat dipisahkan.Bukan sebab apa.. Khalis semejak 2 tahun lalu merupakan seorang pembeli setia album Siti.

    Tak sangka kan? Malah di komputer Khalis ni.. hampir 10000 keping gambar Siti.. belum kita kat laptop kat rumah Khalis lagi.. Macam pervert je bunyinye.. tapi maafla ek.. Khalis hanyalah penyokong setia pada adik bongsu Khalis yang merupakan klon pada Dato' Siti ni.. jadi post ini khas untuk adik Khalis mengenangkan kalau Khalis tak share dia akan cari jugak..

    Pesanan along buat Ya..' Janganla dapat suami misai cam Dato' K.. bukan tak suka tapi cam gatai je,,hehe'




    comelkan??tak taula..mintak masuk relapun latihan cam komando je..huu

    5 Responses so far.

    1. waa..siti comel..hehe..

    2. is_isaac says:

      jd askar pon tetap cun, hihi~ i like :)

    3. mkin rmai la nnti nk msuk wartaniah...hehehe

    4. vndlbyz says:

      masuk wataniah mmg ramai..
      tp majoriti kecundang di pertengahan...

    5. ApiH says:

      kejap je boleh naik pangkat ni.. hehehee..

    Blogger templates

    Blogger news

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Blogroll