Gambar Artis Tempatan : Neelofa Sopan dan sweet

    Author: mykhalis Genre:
    Rating

    Korang kenal dia? Khalis masa nak eja nama diapun kena tengok betul-betul..Canggih betul nama orang sekarang kan? yerla..Nanti 20 tahun akan datang..siapa nama nenek awak? nenek kite nama Neelofa..atau nama atuk kite Sayf Muslim..canggih2 oo

    Kenapa Khalis kata sopan? sebab sopan la ni nak bandingkan ngan orang lain yang lagi teruk. Kat Malaysia ni rasanya ada 3 jenis artis je..pertama yang benar2 menutup aurat. jenis ke dua Siti Nurhaliza..Jenis ketiga..baju nampak ketiak n skirt..betul tak?

    Kalau nak kenal Neefola yang glemer di carian google ni sila la tengok.. Khalis yang gila trafik ni kasik je gambar.. nak puji takdela.. Tapi kalau dia datang ke Rompin masa pesta pantai bukan sebagai artis..mungkin dia adalah mangsa rogol, bunuh, dan potong..Jujur ni.. Siapa taknak "makan" awek bergetah camni kan? Kepada Neefola.. tahniah kerana dapat Halal Jakim.. sebab takde orang nak tangkap anda pakai camnepun kan?









    3 Responses so far.

    1. sangat sopan dan suwit

    2. lisa lis says:

      yuppp...sy jugak sokong sgt sopan dan sweet.. >>> opsssss..smbil bpikir2x..hihi~

    3. apik pehe says:

      hehehe..sopan sangat tu khalis...

    Blogger templates

    Blogger news

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Blogroll