Fasha Sandha dan Black Mentor..singlet putih je..hehe

    Author: mykhalis Genre:
    Rating

    Agak seksi la kan? agak? ataupun memang seksi macam nak mampus? Ataupun mentaliti kita sedikit demi sedikit meyakini keseksian itu tidak mengapa?? Jom tengok gambar tak seksi dua orang ni..



    kalau jenis mata buaya mesti nampak lurah tu kan? Ishh..mufti ke,,majlis fatwa ke..tak nak selar ke artis2 camni??

    7 Responses so far.

    1. Kat luar dia lagi sexy la Khalis..
      =)

    2. lisa lis says:

      hohoho...dah xboleh nak dhuraikan dah nih~ ><

    3. Idah says:

      dah biasa bg mereka pakai cam tu...rimas, panas katanya..

    4. Malaysia yang hollywood..cayalah.... sokong!!

    5. heheheh klo ckp sal artis ni ngan kta sekali tambah dosa incik khalis... tpi mcm tuu lah, klo artis lelaki tak berbaju di ban.. isk..,tpi artis pmpuan yg "tak berbaju"??? makin dipuja... alahaiiii negara Islam.. negara Islam

    6. heheheh klo ckp sal artis ni ngan kta sekali tambah dosa incik khalis... tpi mcm tuu lah, klo artis lelaki tak berbaju di ban.. isk..,tpi artis pmpuan yg "tak berbaju"??? makin dipuja... alahaiiii negara Islam.. negara Islam

    Blogger templates

    Blogger news

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Blogroll